پرسش‌های متداول

گلدبان پلتفرمی برای خرید و فروش آنلاین طلای آب‌شده، پلاک و شمش است. در گلدبان شما می‌توانید انواع طلای آب شده، سکه و یا محصولات ساخته شده از طلا را به منظور حفظ ارزش پول و سرمایه‌گذاری، خریداری کنید. سایت گلدبان بستری برای پس‌انداز طلا را برای شما با هر مقدار سرمایه ممکن فراهم می‌سازد. با استفاده از این روش شما می‌توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی و مراجعه به خرید و فروش طلا بپردازید.

گلدبان تمام مجوزهای لازم و قابل استعلام برای انجام امور خرید و فروش طلا را به صورت قانونی داراست. شما می توانید در انتهای صفحه‌ی سایت تمامی مجوزها را ببینید و از قانونی بودن آن‌ها مطمئن شوید.

سایت گلدبان در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت شبانه روز فعال است. شما با ساخت یک حساب کاربری با استفاده از شماره‌ی موبایلی که کد ملی آن به نام‌تان ثبت شده باشد و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز طبق راهنمایی‌های انجام شده و نیز افزودن اطلاعات حساب‌تان پس از دقایقی احراز هویت شده و به راحتی می‌توانید امور مربوط به خرید و فروش خود را انجام دهید.

ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در گلد بان از طریق آدرس my.goldbaan.ir به سادگی قابل انجام است. در تکمیل موارد پروفایل‌تان از درست بودن اطلاعاتی که وارد می‌کنید اطمینان حاصل کنید.

پس از ساخت حساب کاربری در سایت و تکمیل اطلاعات پروفایل‌تان به راحتی با استفاده از لینک‌های خرید قادر به انجام عملیات خرید با توجه به مبلغ ریالی مورد نظرتان خواهید بود.

پس از انجام پروسه‌ی خرید، شما قادر خواهید بود با استفاده از گزینه‌های مربوط به فروش، هر میزان از طلای خود را با قیمت مندرج بفروشید که مبلغ آن همان لحظه شارژ می‌شود که می‌توانید مبلغ کیف پول را به حساب بانکی تایید شده خود برداشت کنید و یا در کیف پول گلدبان‌تان نگه دارید تا مجدد آن را به طلا تبدیل کنید.

با خرید طلای آب شده از گلدبان، شما نیازی به پرداخت اجرت ساخت طلا نخواهید داشت و سرمایه‌تان به صورت صد در صدی به طلا تبدیل خواهد شد. هم‌چنین قادر خواهید بود تا هر زمان که نیاز داشتید طلای خود را بفروشید و معادل ریالی آن‌را دریافت کنید. قرار دادن سرمایه‌ی طلایی‌تان در کیف پول گلدبان شما را از نگرانی تامین امنیت و نگه‌داری طلا در منزل و یا مکان های دیگر از بین بده و نیز قابلیت نقدشوندگی سریع بر اساس قیمت روز و لحظه‌ای را خواهید داشت. هم‌چنین نیازی به حضور فیزیکی و محدودیت زمانی برای انجام عملیات‌های خود نخواهید داشت.

حداقل میزان خرید در گلدبان وجود ندارد. مبالغ پیشنهادی گنجانده شده در باکس‌های تبدیل جهت راحتی انجام امور مالی شما قرار گرفته‌اند. اما شما در هر زمان قادر به تبدیل هر مبلغی به طلا و یا برعکس خواهید بود و محدودیتی در آن نخواهید داشت.

خرید و فروش طلا در گلدبان، بدون اجرت و با حداقل کارمزد رقابتی انجام می‌شود.

در قسمت دریافت فیزیکی طلا شما می‌توانید درخواست تحویل طلا را ثبت نمایید. در این بخش با استفاده از راهنمایی‌های موجود نوع محصول طلای دریافتی را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ اجرت و کارمزد و مالیات ارزش افزوده قانونی آن را تحویل خواهید گرفت.

خرید طلای آب شده به صورت قانونی از ما، شما را از پرداخت اجرت‌های ساخت طلا بی‌نیاز می‌کند. شما به صورت رسمی و قانونی قادر خواهید بود تا فاکتور خریدتان را دریافت کرده و طلای خود را بفروشید.

شخص حقیقی افرادی هستند که با کد ملی و شماره موبایل متعلق به آن کد ملی در گلدبان ثبت نام و احراز هویت می‌شوند.
اشخاص حقوقی شرکت‌ها و یا انصافی هستند که به طور قانونی ثبت شده باشند و با مشخصات مورد نیاز در گلدبان احراز هویت شده باشند.

گلدبان متعهد به حفظ اسرار و اطلاعات کاربر در سامانه امن خود می‌باشد هم‌چنین گلدبان متعهد است مادامی که کاربر طلای خود را به صورت محصول فیزیکی دریافت نکرده باشد در محل امن با مجوز رسمی از اتحادیه طلا و جواهر کشور نگهداری کند.

قیمت طلای آب شده در گلدبان، بر اساس معاملات واقعی و درلحظه‌، و با حجم بالای بازار بزرگ تهران به دست می‌آید.