درباره گـلـدبــان بدانیم

تجربه طراحی، تولید و عرضه محصولات خلاق و مدرن طلا و منسوجات مرتبط با طلا از سال ۱۳۹۰ در «گروه بـان» شکل گرفته است که امروز مفتخریم اندوخته این تجربیات را ذیل شرکت «گروه توسعه کسب و کار بان» و در وب‌سایت «گـلـدبــان» به مردم عزیزمان ارائه دهیم.
این مجموعه متشکل از کارخانه مجهز تولید طلای زینتی، با بهره‌مندی از تیمی خلاق و جوان و نیز استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن و روز دنیا زنجیره کامل تولید را فراهم کرده و تاکنون تأمین کننده عمده خوشنام‌ترین و موفق‌ترین برندهای گالری طلای کشور بوده است.
ما با طراحی و تولید بیش از پنج هزار محصول منحصر بفرد پیشرو در ارائه محصولات خاص و مورد علاقه بخصوص قشر جوان کشور بوده‌ایم که نمونه‌های فراگیر آن نظیر منسوجات تلفیقی چرم و طلا، انواع طلاهای مینا‌خور و شب‌تاب، طلاهای کم وزن، طلاهای رزین مستقیم مورد استفاده مشتریان عزیز بوده است.

جمیع تجربیات و امکانات تولیدی موجود، دسترسی مستقیم به تامین کنندگان خوشنام و با سابقه‌ انواع طلای آب شده و شمش در طول سالیان فعالیت «گروه بــان» پشتوانه بزرگی است برای عرضه مستقیم طلای آب‌شده، شمش، انـواع پلاک به مصرف‌کنندگان و علاقمندان طلای کشور.

با افتخار اعلام می‌کنیم مشتریان و مصرف‌کنندگان عزیزمان در «گـلـدبــان» با پس‌انداز و سرمایه‌گذاری مستقیم در طلا با قیمت رقابتی، علاوه بر حفظ ارزش سرمایه‌ خود با اطمینان خاطر از محل نگهداری طلای ذخیره شده و یا تحویل انواع پلاک و شمش با کمترین اجرت بازار، از مزیت مهم کاهش هزینه‌های خرید بی‌واسطه و نیز پشتیبانی و خدمات مادام‌العمر بهره‌مند می‌شوند.
امید است با جلب رضایت مشتریان خود و نیز کسب نظر و بازخورد تجربیات مصرف‌کنندگان عزیز از خدمات «گـلـدبــان» رشد و پویایی فعالیت سال‌های اخیر تداوم یابد. خواهشمندیم ما را از نظرات و پیشنهادات خود بی‌نصیب نگذارید.